אחת הבעיות העיקריות שיש למאזינים עם הפודקאסט שלנו (מלבד מועדי העדכון האקראיים, תכני הדיון המשעממים והחוסר המוחלט בתובנות בעלות ערך) היא איכות ההקלטה. למרות שאני עושה כמיטב יכולתי להקליט את הפודקאסט בסביבה אידאלית ולהסיר את כל ההפרעות והרעשים אחרי ההקלטה, כל המאמצים שבעולם לא יהפכו את המיקרופון המובנה ב-iBook שלי לאולפן הקלטה מצויד.

לכן, אני רוצה לנסות להשיג ציוד הקלטה איכותי יותר. הבעיה היא, כמובן, שאני לא מבין בזה כלום. מתוך תקווה שיש בקהל כמה מאזינים שמבינים בזה יותר ממני, הנה כמה מהדרישות שלנו. על אילו מיקרופונים/מיקסרים/מתאמים הייתם ממליצים לנו? זכרו שאף אחד מאיתנו לא מבין כלום בתחום הזה, לכן המלצות על דגמים ספציפיים תתקבלנה בברכה.

  • הדרישה הבסיסית ביותר היא להקליט שלושה או ארבעה אנשים שיושבים ביחד בחדר שקט באיכות סבירה. זכרו שכרגע אנו משתמשים במיקרופון מובנה במחשב נייד - לכן כמעט כל דבר בעולם יהיה שיפור עבורנו.
  • מעבר מזה, הייתי רוצה להיות מסוגל להכניס אנשים לשיחה דרך סקייפ - כך שכולם יוכלו לשמוע אותם והם יוכלו לשמוע את כולם.
  • מיקרופונים "קרובים" עדיפים לנו, כדי שנוכל להקליט בלי לדאוג יותר מדי לבידוד ולשקט.
  • לחלופין, גם מיקרופון סביבתי אחד שיקליט את כולנו יכול לעבוד.
  • הייתי שמח להקליט כל משתתף על ערוץ נפרד כדי לערוך אותם בנפרד אחרי ההקלטה, אבל זה הרבה פחות קריטי (גם בגלל שאני משקיע די הרבה זמן בעריכת הערוץ הבודד גם ככה, וגם בגלל שה-iBook המסכן שלי לא יעמוד בעומס).
  • יש ל-iBook חיבור FireWire שאפשר לחבר אליו ציוד עם יציאה דיגיטלית, אבל הייתי מעדיף משהו שיקליט על איזה כרטיס פלאש כדי שלא נצטרך מחשב בכלל.

אל תתייחסו יותר מדי למחירים בהמלצות שלכם ואל תתביישו להמליץ על משהו שנראה יקר מדי - אני רק רוצה לדעת מה הכיוונים הכלליים, אף אחד עוד לא מוציא את כרטיס האשראי.